[oh no.]


not my eyes. taken from flickr.com


Hej hej, jag är vaken. Trots att jag börjar kl 1. Jag har sovit för mycket för jag har haft tråkigt. Mina ögon har blivit värre också. Men Majeds mamma hjälpte mig att tvätta med te. Vilken skillnad det vart. Det var lite obehagligt bara.
Jag får se om jag går till praktiken idag men jag tror det. Det är väl inte så farligt med ögoninflammation om man inte petar i ögonen och det gör man ju verkligen inte om man jobbar i ett kök. Ska sova lite till nu.

Ciao.

Små meddelanden
Skrivet av: Lina

Tvätta med te ? det har jag aldrig hört talas om. Lite dum fråga kanske..men är det någon särskilld te sort ? hihi ska nog testa nästa gång.. Om jag vågar. Mvh Lina

2009-02-17 @ 11:53:05
Blogg: http://ladymon.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0