[my day.]

Jag vaknade hos Aza sen drog jag hem till Majed. Vi myste lite (ja det är fortfarande slut mellan oss) sen drog jag och Aza in till stan.



Jag hittade ett par skitsnygga skor som jag har lagt undan till löning imorn. Halva min lön ryker! Sen hoppade vi på roslagsbanan. Aza kollade igenom mitt smink för att fördriva tiden.



Jag hittade det här under fönstret där vi satt. Lite charmigt att ett fan älskar mig... Nej men, lite kul att det stod precis där vi satt.



Vi klev av i Åkersberga där vi hittade en hel flock med fåglar. Dem åt och åt och åt.



När jag ville komma närmare flög dem sin kos. Tror det var min verklighetstrogna päls från Cubus som skrämde dem.

Nu är jag hemma. Ska upp tidigt imorn och hämta mina skor. Jag är sååå glad för dem är så underbart snygga!

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Jessica

kikar in och säger hej!

2009-02-25 @ 04:01:46
Blogg: http://babybabybaby.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0