[just let it go.]


photo: numéro magazine 08


Jag mår nog inte riktigt bra. Jag har någon skum känsla i mig. Mår typ lite illa, lite gråtfärdig och känslig. Vill bara ligga och kramas med någon, kanske gråta lite. Ja så känns det. Förstår ni vad jag menar? Haha. Jag tror det är mina nya minipiller som spökar. Jag böt precis från vanliga p-piller till minipiller och då blir man oftast lite psykad. Eller så är det bara stress. Men jag tror nog mer på pillrerna. Jobbigt som fan är det iallafall!
Men till något posetivt nu då. Jag är klar med franskan och jag har skickat in svenska uppgiften! Yeey. Sen har jag sovmorgon hela morgonen imorn. Man kan tro att det är min födelsedag!

Ska kolla på Comedy Central nu. Jag bjuder på den här låten så länge. Ciao.

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

varför är du så deppig, har nånting hänt ?

2009-02-19 @ 23:50:33

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0