[i need glasses.]


Jag är i stort behov av nya glasögon. Mina ser ju bedrövliga ut. Tillochmed bilden blev ful och suddig för att dem är så fula.


Nu är jag hemma! Arbetsmiljön gick snabbt och jag slutade tidigt. Men det är ju prima!
På lunchen frågade Cissi om jag hade sett finalen av Top model och jag som inte äns visste att den var igår ba nee, men berätta inget jag ska ladda ner den när jag kommer hem. Sen är det första man ser på Blogg.se vem som vann Top Model! Nu blir det ju ingen överraskning..

Små meddelanden
Skrivet av: Emma

Sv: Jo, precis som som gör med alla låtar som är bra :P

2009-02-12 @ 16:33:14
Blogg: http://eemmaa.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0