[do you know what.]

Jag hittade ett utmärkt citat som jag har ändrat lite. Vilket inte gör det till ett citat längre. Här varsegod:

I have decided to live forever or die in the attempt. Så klockrent. Kunde inte ha sagt det bättre själv. Eller det gjorde jag ju precis! Hahaha.
Vet ni något som jag tycker är fruktanstvärt jobbigt. Det är när man sitter och tar det lugnt vid datorn/tvn. Sitter länge tills klockan blir mycket. Precis som nu. Sen känner man hur ögonen och huvudet blir trött. Fingrarna blir sämre på att skriva. Man vill bara gå och lägga sig i den stora sängen under en massa täcken. Helst med en mysig pojkvän i men det kvittar. Så har man smink på sig! Oh no. Det är fan det jobbigaste som finns. En riktig glädjedödare.

Då står man inför dilemmat: Sätta upp allt hår. Tvätta bort allt smink och smörja in lite och på kuppen blir pigg igen. Eller gå och lägga sig i sängen med sminket och vakna med en finne någonstans.Oftast mitt i pannan eller på näsan eller hakan.

Vad skulle/brukar ni göra?


Små meddelanden
Skrivet av: NiNa

snygg blogg

2009-02-19 @ 02:31:15
Blogg: http://rrockygirl.se
Skrivet av: Anonym

ja de beror på, ibland är man så trött att man riskerar en finne eller så :)

vrf kvittar det med elr utan pojkvän? är det slut mellan er :S

2009-02-19 @ 23:49:26

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0