[at M.]

Jag är hos Majed nu. Tåg tåget hem från Liss men måste sova rätt snart för att komma i tid för en gångs skull. Jag har prov i islam direkt på förmiddagen.

Ska bara svara lite snabbt på 2 kommentarer.

Nej det är inte slut mellan mig och Majed, jag sov bara hemma ensam för en gångs skull. Därför jag skrev "det kvittar."

Jag vet inte riktigt varför jag är deppig. Men jag har lite humörsvägningar så det växlar. Finns ingen direkt orsak. Kanske är det bytet av preventivmedel, stress eller att det har varit lite mycket saker på en gång.

Små meddelanden
Skrivet av: Jessica

kikar in och säger hej!

2009-02-20 @ 04:08:19
Blogg: http://babybabybaby.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0