let it snow.

Heeeej! Det var ett rätt bra tag sen jag skrev i den här bloggen. Men jag ville inte slösa tid på att blogga när jag var i Thailand, men nu är jag hemma. Kom hem i måndags klockan 7 på kvällen. Det var den bästa resan jag gjort hitills och jag ska satsa på att åka dit igen nästa år.

Så vad har jag gjort i Thailand?

Jag har:
Ätit massa mat, bakelser och efterrätter.
Ridit på elefant.
Badat och solat.
Fått massage, ansiktsbehandling, manikyr och pedikyr.
Fixat håret.
Druckit massa.
Bowlat, spelat biljard.
Sett tigrar.
Klappat världens sötaste lilla apa.
Sett krokodilwrestling live.
Sett elefanter spela fotboll.
Åkt runt i gondol på Thailands floating market.
Fått en rejäl förkylning.
Och sist: Shoppat sjukt mycket saker.

4 par jeans
2 bikinis
2 strandklänningar
1 par assnygga leggings
1 par lackleggings
1 par flipflop
1 par ballerina med nitar
1 par sandaler med nitar
1 par klackar med nitar
1 par skor från Zara
1 klänning till nyår
1 skräddarsydd militärjacka
nagellack
3 t-shirts
4 koftor
1 kavaj med nitar
1 rutig kofta
1 par shorts
1 resväska (för att få med allt hem)
1 väska från Jimmy Choo (fejk)
Hårinpackning
Massor av mat


Ska fixa upp lite bilder också. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0