we love the next one

Idag fick vi schema och skriva på papper och grejer sen åt vi supergoda wraps med kycklingfyllning och så fick vi sånna där små juicepaket med sugrör till. Efter det spelade vi brännboll. Det var våran klass, 3A, mot 3B. Vi förlora.. ..Men alla fick en stor maraboukaka!

Jag vet inte om jag berättade förut men jag fick ett mail från Elin Kling och hennes assisten Emma Elvin angående expressen FREDAG, för typ 1 månad sen (om inte mer), där dem ville ha med en av mina outfitsbilder från minoutfit.se. Självklart sa jag javisst men sen fick jag inget svar tillbaka, och jag mailade igen om hur det vart om jag var med i tdningen men inget svar. Sen idag i skolan så berättade en klasskompis till mig, Sara, att hon hade sett mig 2 gånger i Expressen FREDAG. Det var ju skitkul att höra men tråkigt att man inte har fått se det själv..

Nu ska jag läsa mer i min bok. Den är superbra! Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0