spend it up

Heej! Praktik igår med men jag slutade tidigare. Jag och Majeds systers man åkte och hämtade upp Majed på flygplatsen. Han är äntligen tillbaka. Lite brunare, lite tröttare, lite fattigare och förhoppningsvist lite lyckligare. Igår vart det filmkväll men Majed somnade redan vid halv 11 så jag låg och glodde på tv.
Idag tror jag att det blir hem till Nina. Men jag jobbar imorn klockan 11 och det är svårt att åka till Nina för det går inga bussar och man kan inte gå, så jag får se hur det blir.

Svar till anonym: Helt onödig kommentar. Vart jag sover och vad jag gör har väl inte du med att göra. Varför ska jag springa fram och tillbaka hos kompisar när jag får sova hos min pojkväns familj som är som ett andra hem för mig och där jag har egna saker. Det är ju inte som att jag aldrig sover hemma eller hos vänner och jag våldgästar inte direkt hans familj. Det var Majed och hans familj som sa att jag mer än gärna fick sova här när han var borta.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0