she's unavailable

Tjeena tjena, jag kom lite sent till skolan imorse för jag svimmade till en stund när jag duschade. Min kropp är så jäkla känslig för dåliga blodsockervärden. Om jag har ätit dåligt så får jag blodsockerfall och svimmar. Det har väl hänt kanske 5 gånger på typ 1 och halvt år. Det är inte så många gånger men det är för många gånger. I lördags åt jag inte så mycket, sen drack jag för mycket och igår så åt jag väl en skagenmacka och en liten bit pizza. Inte bästa kombon... Men men, efter några oboymackor (mackor med smör och oboy som man mickrar) så var jag på fötterna igen.

Imorn flyttar jag hörni! Jag är inte så värsta taggad men jag hoppas det blir bättre i det nya huset. Det vi har nu är så sjukt stort för 2 personer..

Nu har jag läxor att göra. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

hoppas det går bra med flytten gumman :)

2009-09-01 @ 21:13:39
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/
Skrivet av: nina

det blir nog jätte bra! <3

2009-09-02 @ 13:23:28
Blogg: http://ninajosefin.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0