second night.

























Jag har fått påsar under ögonen och mitt hår stinker elnette-hårspray. Det var skitkul på inspelningen av Mama Kins video igår iallafall. Det höll på från klockan 17 till klockan 1 men det bjöds på mat och dricka och i slutet spelade Mama kin live för oss. Det var kanske 50 pers där, stylister, frisörer, MUA, kamerafolk och Tyra var där en sväng också. Min roll i videon var highschooltjej a la MeanGirls. Vi var 3 tjejer som skulle komma gåendes genom publiken. Det ska vara en kille som ser oss som de snyggaste tjejerna. Först fick blev jag klädd i ett par korta shorts, tight linne, höga fotbollsstumpor och klackskor. Inte direkt festoutfiten! Efter det åt vi och långt efter det vart jag äntligen sminkad.

På hemvägen så hade jag tänkt ta sista tåget hem men självklart ska tunnelbanan stanna en kvart när det är 2 stationer kvar så jag missar sista tåget. Jag var tvungen att åka nattbuss själv, eller jag träffade på 2 av Majeds kompisar så jag fick sällis hela vägen. Men jag åkte hem till Majed för jag var ensam hemma. Inte så kul att ligga helt själv i mitt stora hus.

Majed hörde av sig igår också. Han hade fått sin mobil påfylld äntligen. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

sover du hos din kille fastän han e bortrest? bor han själv?:)

2009-08-23 @ 13:48:33

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0