pitcure it Dutch







 



Lite bilder från Holland, Utrecht, mina shoppingpåsar, mitt cykeldäck som exploderade och en coffeshop (ni vet där man kan köpa haschbrownies och röka på)

Jag kan berätta en lite kul grej. Eller jag tycker det är rätt stört iallafall. Ni vet att dem inför rökförbud inomhus i typ hela Europa, även på coffeshops i Holland. Kruxet med det är att när dem ska röka på så blandar man alltid hascischen/majjan/brajjan/gräset med tobak från en cigg men eftersom du inte får röka cigg inomhus måste dem antingen röka rent eller gå ut.

Nu ska jag läsa min nya bok Pappas flickor av Tasmina Perry och imorn börjar skolan så jag måste väl sussa snart också. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0