now i'm happy

Åh vilken shoppingdag. Vi gick runt i Utricht hela dagen, åt på donken och jag sprang runt och letade som en galning efter halsdukar och mössor till mig och Majed men det ända dem hade var sjalar, sjalar och sjalar. Men som vanligt så hittade jag en massa kap. En jacka och tunika för 14.95 euro, det är typ 150 kr, och ett par stövlar i äkta läder som rån början kostade 149.90 euro, ca 1500 kronor men det var rea på reapriset så jag köpte dem för 44.90, ca 450 kronor. När vi vandrade runt där på stan kom det fram ett tvteam med kamera och mikrofon. En av tjejerna började prata med mig på holländska och jag ba: I don't speak dutch. Sen förklarade hon för mig att hon hade ett uppdrag att springa runt på stan idag och casta (hitta) modeller sen när dagen var slut skulle hon välja ut en som dem skulle styla och ha en photoshot med och hon ville ha med mig. Tyvärr så kunde jag inte! Fotningen skulle ta hela dagen och jag och pappa var tvugna att åka hem eftersom vi ska ha grillfest här ikväll.

Nu måste jag vara social eftersom gästerna har börjat komma. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0