I see you there



Godkväll/gomorgon/godnatt alla mina läsare. Jag satte precis min mobil på laddning för det var väl typ 2 % kvar på batteriet. Som sagt tidigare så drog jag till stranden. Jag fick med mig Cissi som var den enda vakna vid den tiden. Jag förstår inte hur man kan sova bort våra enda svenska fina sommardagar. Det var verkligen en perfekt dag idag. Jag och Cissi låg och stekte, åt massa gott och badade! Sen åkte jag hem, hoppade in i duschen och åkte hem till Angelica. Vi skulle ju fira hennes födelsedag i efterskott. När jag kom till hennes var hela tjocka släkten där, plus hennes pojkvän och hennes mammas vänner. Vi drack och jag åt en massa mer gott sen drog vi till en krog här i Kungsängen. Trots lite tjafs så tycker jag att det blev en jäkligt lyckad dag. Helt underbar lördag precis som det ska vara förutom att jag inta har fått träffa min älskling Majed. Men idag ska vi på bio och äta ute.

Nu ska jag äta min nattmacka och läsa lite i min bok. Jag läser "är det någon där" av Marian Keyes. Den är jävligt bra precis som hennes andra böcker. Helt klart läsvärd. Jag började läsa den i måndags och har snart läst klart den.

Jaja, godnatt. Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0