i got the flu.

Åh vet ni vad som hände igår? Jag fick ett meddelande från en vän på facebook. Jag öppnade och klickade på youtube länken. Pof så fungerade inte explorer längre. Jag fick virus på Majeds dator så nu kommer jag inte kunna blogga eller nåt när jag är hos honom.

Nu är jag i skolan och Cissi har precis gjort en skitsnygg inbakad fläta på mig. Men nu börjar naturkunskapen. Ciao

btw. så pratade jag med Majed igår i telen. Han hade skitkul i magaluf. Massor av party.

Små meddelanden
Skrivet av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

hehe bejbi de d'är lät inte okej .. vad gör du?

2009-08-25 @ 11:18:45
Blogg: http://bellyy.blogg.se/
Skrivet av: nina

hahaha. fick sån ångest igår. förlåt gumman.. kunde inte göra så mycket :( men min dator fungerar som vanligt igen, jag vet inte riktit vad pappa gjorde. hoppas det fixar sig! pusss

2009-08-25 @ 11:48:27
Blogg: http://ninajosefin.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0