I can hear that.








Jag är nu i Holland hos min pappa. Flygningen gick bra. Som vanligt hamnar jag brevid en gammal tant som bjuder på godis och är hur snäll om helst för att hon ser att jag är flygrädd även om hon inte kunde ett ord engelska eller Svenska.
 Jag, pappa, och hans fru (Andrea) och min farfar har varit ute och ätit på ett mysigt ställe i staden som dem bor i. Sen började "Latinafestivalen". Massor av latina musik och massor av folk. Det var riktigt kul!
Det som är lite sjukt med Holland är att det är 16 års gräns alkohol och tobak och man köper allt i vanliga mataffärer. Sen blir man lite förvånad när en gubbe sitter och meckar en joint mitt i en restaurang.

Holland är riktigt mysigt och härligt men jag saknar lite min älskling Majed. Nu ska jag sova efter en massa glas öl. Ciao

Som svar till Anonym så är det gratisbiljett til kryssningen som jag fick av Majeds sjukt snälla familj.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0