copycat

jag härmar Belly för jag har tråkigt.

Hur svarar du i hemtelefonen? Elin
Hur svarar du i mobiltelefonen? Det beror på vem som ringer, men vanligast är väl typ: aa hallå
Ringer det mycket till dig? Lagom
Ringer du mycket? När jag har pengar
Vem ringde du senast? Majed
Hur mycket pengar har du? Kortet är tomt men jag sparar ihop en massa på det andra
Senast kramat och när? Majed för några timmar sen
Antal timmar sömn inatt? 8
Sov du ensam? Nope
Vem sov du hos senast? Majed
Vem sov hos dig senast? Majed
Vem vet mest om dig? Ingen aning, dem närmsta
Vem vet du mest om? Samma
Vad ser du fram emot? Flytt på tisdag. Sova.
Vad vill du ha just nu? Massor av kläder, en ny mobil, en egen lägenhet, en chowchow.
Vem längtar du mest efter? Majed
Vem vill du helst slippa? jobbiga människor
Vem stör du dig på? Att vi inte har något godis hemma!
Vem vill du sova bredvid inatt? Majed såklart..
Vilken buss åker du oftast? 544 blir det varje dag, men ibland blir det lite 555 och 206
Vilken årstid är det nu? Igentligen sommar men jag ser det som höst
Anser du dig själv snygg? Ja klart, alla är snygga på något sätt!
Har du varit kär? Jaa 1 gång
Är du kär nu? Yes yes
Är du en bra partner? Nja, jag har väl mina dåliga sidor
Har någon varit otrogen mot dig? Yes
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nej
Har du varit otrogen? Nej
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jaa
Vad åt du senast? En pizza med oxfilé. Mums!
Är du polare med grannarna? Nää lite svårt när man aldrig är hemma.
Har du varit på ett party? Nej, asså jag går inte på partyn... ;)
Har du varit utomlands? Ja några få gånger. Måste åka till fler ställen
Var är dina syskon just nu? Min bror befinner sig uppe i Kalix där han bor.
Vilken tid gick du upp imorse? typ 12
Vad gjorde du kl 2 inatt? Var på en bar i kungsängen
Vad är det första du gör på morgonen? Kissar
Vad ska du göra efter det här? Kolla på tv igen.
Den som läst alla frågorna måste också göra dem! Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

hörmis :D <3333

2009-08-30 @ 22:52:49
Blogg: http://bellyy.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0