What’s your name?



Blä vilken dag, har varit hemma från skolan igen. Sen mötte jag upp Cissi så fick vi köpa present till Jonna. Vi sprang runt och letade men det är så jäkla svårt att köpa present till folk. Jag hatar att göra det. Senare tåg jag tåget mot Bro där mamma hämtade upp mig. Jag skulle måla henne och hennes väninna till tigrar så dem kunde fota sig till några påskbilder eller något sånt. Vet inte riktigt vad... Efter det bjöd mamma mig på middag på en grekisk restaurang. Jag åt mig mätt, åkte hem och stresspackade kläder till imorgon då Jonna ska ha 18års "get together". Förutom allt det här har jag suttit och skissat lite medans Majed spelat cs. Vilket var länge.. Resultatet är bilden här uppe. Det små bilderna är bara lite bilder jag tog för att fördriva tiden... Well ska sova nu. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0