What’s your name?

Efter skolan idag drog jag och Ida-lii till gymmet. Jag sprang i 20 minuter sen tränade jag rumpan igen. Jag ska ha snyggaste röven på beach 09. Hoppas jag iallafall haha. Sen har jag lyckats att tappa min mobil i toaletten. Igen. Har lyckats med det 4 gånger nu sammanlagt. Det är ju härligt med lite kiss i luren. Men jag stängde va den och tvättade hela altet i handfatet. Med tvål. Nu får den ligga på tork ett bra tag och jag ska sätta igång med franskan. Som skulle ha varit inne för 3 veckor sedan...

Ciao

[10 sida 86; 11 och 12 sida 89 ]

Små meddelanden
Skrivet av: lisen

hur tränar man sin rumpa? vilka övningar?

2009-04-17 @ 00:32:27

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0