Back on track

Tjena tjena. NU är jag äntligen klar. Jag sitter hos Majed framför datorn med ett glas oboy och lite rostat bröd. Mumsigt. Plåtningen var helt okej. Det kunde ha varit bättre men den kunde ha varit sämre. Jag hade grymmaste sminkningen däremot. En ögonskugga som skiftade från blått till lila till rosa. Sen rosa läppstift och rosa rouge. Jag vart plåtad tillsammans med en annan modell. 180 cm långa Nina. Hon var en riktigt snäll person.

Nu ska jag kolla film och mysa tills Majed kommer hem. Han är ute och festar på studentskivor. För mig är det dock 7 månader kvar innan jag får sätta min fot på studentskivor...

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0