---------------------

Jag stannade hemma hela dagen idag. Hade magvärk idag med. Jag vaknade av att Majed kom hem igen. Han hade hunnit vara i skolan innan jag vaknade. Det kändes lite skumt... Sen har jag "shoppat" lite med Majed efter det gick vi och solade. Men det är inte kul för han ser redan ut som han bor i brazilien.

Just nu sitter jag i köket här hos Majed. Jag har kollat på 2 gossip girl avsnitt. För varje avsnitt blir det värre och värre. Så fort något löst sig så kommer dte upp något nytt problem. Man blir helt fast ju! Det är inte bra.Jag blir bara irriterad på dem. Dem är otrogna, byter partners, sårar varann, förstör för sig själva o.s.v. Och min mammas kompis som sa att det är bra att kolla på det eftersom man lär sig om hur ungdommar är. Jag hoppas att folk inte ser mig på det sättet för då lär jag vara ganska blind!

Nu ska jag kolla film och skissa lite.. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0