[you know what to ask for]

Åh jag blir så avundsjuk! Kolla bara. Karolins skor. Dem skorna var kärlek vid första ögonkastet. Äkta svart läder, dragkedja, 8,5 cm kilklack. Finns det något vackrare. I mina öron låter det som en saftig bakelse. Jag har velat ha dem sen första gången jag såg dem. Och nu. Har Karolin fått ett par i present. So lucky you! Varför kan inte jag få ett par? En sympatipresent? Eller bara för att jag är så underbar?
Well.
Imorn ska jag söka jobb så jag kan köpa mig ett eget par. Nu ska jag däremot chilla. Kolla film. Eller läsa bloggar. Eller så sover jag direkt. Kommer troligen drömma om skorna inatt. Sleep tight. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Catrin

fan vikken grym header dyu har ^^ :)

2008-09-13 @ 11:09:21
Blogg: http://liiveyourdreams.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0