[the outside of this]

Mmmm. jag mumsar i mig nya marabou choc-o-licios lakrits och har en marabou amigo som väntar snällt på att bli uppäten. Dem är gudomligt goda och jag fattar inte vilka gudar som har kommit på att göra dem. Vilka Einsteins. Jag tackar er. Idag blir jag sittandes inomhus. Har fortfarande ögoninflammtion och jag vill inte utsätta andra för att se mig. Igår såg jag bara ut som en narkoman (speciellt med mina trasiga strumpbyxor. Slitna tröjan. Slitna vita jumpadojjor och en kort svart tajt kjol.)och kände mig som en blond quasimodo men idag har jag blivit en quasimodo. Med puckel och allt. Nej. Nu ljög jag igen. Inga pucklar än iallafall.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0