[maybe someday, you'll sleep next to me]

Jag var den sista på jorden för en stund.

Helt plötsligt stängs allt i huset av. Det blir kolsvart. Det var helt kolsvart ute. Såg inte ett piss. Första tanken. "Jordens undergång". Dem har ju skrämts med det hela dagen. Andra tanken. "Ring Darja och Ida". Jag messar, men min mobil hade ingen mottagning alls. Man har alltid full hemma hos mig. Jag ringer till Darjas telelur men inga signaler kommer fram. "Shit det har verkligen hänt". Ringer hem till Ida. Ingen svarar! Ringer Idas mobil. Inga signaler. Fan det kan inte vara sant! Ringer Majed. Han svarar...

-Hej, vad gör du?
-Kollar fotboll, själv då?
-Åh du lever. Du har ström. Trodde det var jordens undergång bla bla bla...

Jag tror det är Darja och Majed som har fått mig att börja tro på en massa weird stuff. Nu ska jag sova iallafall. Och försöka bli frisk. Har fått en jobbig förkylning... Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0