[I'm taking all I have to take]

we're gonna play football football football, we're gonna play football football football, all around the world. sjunger tv:n ut på repeat. Min hals gör ont, min mage är inte så rolig idag och jag är trött som få. Jag pluggar lite matte B också men det går inte så vidare bra, men jag vill verkligen lära mig! Majed och Pernilla sov kvar här från igår. Det var skitkul igår!
Vi åt en massa gott. Killarna spelade bort pengar på poker och spelade fotbollsspel på mitt ps. Det är det spelet som spelar upp musiken på tv:n som jag inte orkar stänga av. Jaja, mitt huvud känns lite mossigt idag. Ska kämpa vidare med matten nu. Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0