[I care for you]

Sitter i min futon. Med en kopp te i handen och datorn i knät. Jag spenderade 2 timmar på vårdcentralen och nu ska jag äta pencillin. Jag hade inte körtelfeber. Tur det. Men nog om det. Det finns mycket viktigare saker att skriva om.

I förrgår berättade Majed att en 17 åring blivit knivhuggen här i bro. Sånt händer ganska ofta här så jag tänkte inte mer på det. Sen igår smsade Ida mig och berättade vem som hade blivit knivhuggen. Det var en gammal klasskamrat till mig och Ida. Vi har gått i samma klass från 1an till 9an. Fan vad förbannade jag blev då! Hur kunde dem göra nåt sånt mot honom. Han har aldrig gjort något ont i hela sitt liv. Fyfan säger jag bara. Som tur är fick dem tag i dem skyldiga. Hoppas dem sätter dit er era jävla idioter!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0