[I can do it some more]

Haha okej, Jag har skittråkigt. Men jag orkar inte göra nåt. Men jag hittade en sida med alla världens namn och betydelser. Skit kul att kolla faktiskt. Tänkte ta ut lite namn och betydelser. Ska kolla vilka som finns...

Darja är från grekland och betyder rik, förmögen.
Ida är ett tyskt namn och betyder strävsam.
Majed är arabiskt och betyder berömma, lovprisa.
Elin är skandinaviskt och betyder ljus, lysa upp, klarhet.
Tamara är hebreiskt och betyder krydda eller palmträd..
Caroline är från latin och betyder vacker kvinna.
Nikolina är ett grekiskt sammansatt namn som betyder seger och folk.
Pernilla kommer från ett romerskt släktnamn men finns ingen betydelse.
Aza betyder välbefinnande, tröst, lättnad.

Små meddelanden
Skrivet av: Platinum Pussy

Gör en insats. Få tyst på eländet. Bidra med någon krona.

Gå in på min blogg för mer info.

http://platinum.blogspot.com

2008-09-12 @ 14:41:11
Blogg: http://platinumpussy.blogspot.com

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0