[carrots make you see better in the dark]

Självdiciplin är dagens ord. Bara så ni vet. Det är mitt mål. Det är det jag strävar efter att få. Jag är inte speciellt avundsjuk person men om det är nåt jag avundar är det personer med stark självdiciplin. Ett bra exempel är Majed the man. Tänk att bara bestämma sig för att börja äta nyttigt sen gör man det. Vem kan det lixom? Jag vill! What about you? Jag kör på lite Svengelska idag. Kändes bra. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Moa

Hade jag haft självdiciplin så hade många saker gått mycket lättare här i livet. Men man får nog vara nöjd att man inte är totalt diciplinslös..=)

2008-09-03 @ 21:21:06
Blogg: http://iammoa.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0