[you know i'll take you there]

Jag väntar på att en film ska bli klar. The strangers heter den. Vettefan vad den handlar om eller om den verkar bra. Majed hittade den och det enda jag fick reda på är att det är en skräckis med spöken i. Låter som 50% av alla andra skräckisarna så vet inte vad jag ska förvänta mig av den.
        När mobilen ringde imorse orkade jag inte gå upp. Jag vet inte varför men jag hade ingen lust att gå till skolan idag. Kändes bättre att vara hemma och kolla på film. Jag är faktiskt en duktig flicka i vanliga fall. Bara lite lat. Jag är ett sånt där VG-barn. Varken mer eller mindre. Men ska bränna över filmen på en dvd nu.

Hoppas ni har haft en lärorik skoldag/jobbdag. Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0