[the bros]

Ben and Jerry glass är väl ändå nåt av det bästa som finns? Min favorit är cookiedough. Men jag har knappt smakat några andra. Jag och Ida ska till Ica och köpa det nu. Sen blir det väl film som vanligt.
    Jag har påbörjat ett nytt projekt på photoshop. Ni kan få se början. Jag hoppas ni ser vad det ska föreställa! Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Ajlin

Efter att länge inte ha ätit någon annan B&Js än Chocolat Fudge Brownie bytte jag till New York Super Fudge Chunk. Man hör ju på namnet att det är glassarnas glass. Chokladglass med bitar av mörk och vit choklad, pecan-nötter, valnötter och chokladdoppade mandlar. Så skippa din vaniljiga vaniljglass med kaksmet och byt upp dig!

2008-10-21 @ 11:56:01
Blogg: http://ajlin.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0