["klick" is the only sound around]

Jag sitter i skolans kvava datasal. Alla klankar på tangentbordet och det klickar och klickar. Cecilia och Jonna sitter och diskuterar i ena hörnet. Michel pillar tjejerna i håret och folk klagar almänt om trötthet och värme. Ska jag vara ärlig har jag inte gjort ett skit förutom kopierat och skrivit ut 8 sidor. Ändå har jag suttit här sen 10 över 1.

Imorn är det chokladfestivalen! Jag ska absolut gå. No doubts about that. 50 spänn inträdet och en massa gratischoklad. Vem säger nej till himmelriket? Inte en person med dille på choklad iallafall...

Ska "jobba" vidare nu. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

elin det är inte en massa gratischoklad, det ärinte alls som det va för tre år sedan :(

2008-10-10 @ 21:48:39
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0