[it's amazing]

Bonjour, jag är nerslagen i soffan och kollar på make me a supermodel. Skitbra program b.t.w.
     Darja sitter nere i mitt datarum och pluggar. Jag ska också plugga snart. Har prov i POF imorn. Projekt och företagande. Så ointressant... Men jag är så trött. Orkar inte. På idrotten idag körde jag skithårt. Jag rodde typ1 km och sprang 1 km sen innebandy. Jag har börjat äta lite bättre också. Okej det kanske slank ner typ en biskvi, ett wienerbröd och en cola igår men jag har börjat äta mer regelbundet och nyttigare mat. Ska börja träna mer också. Shit nu babblar jag iväg. Sorry. Är så trött i huvudet. Det är som en dimma i huvudet. Förstår ni hur jag menar? Kanske inte. Men men.

Vi hörs! Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: liza

snygg dezign!! ;D

2008-10-23 @ 19:08:28

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0