[i just can't help]

Ösh, min mobil luktar Laphroaig. Rökig tjära typ. Luktpustarna slår mig i ansiktet för varje gång jag tar upp mobilen. Tack era whiskeydrickare!
       Jag är hemma idag och ska sova ensam inatt. Troligen för första gången på kanske 2 veckor. Känns lite udda sådär.
      Jag kan idag berätta att jag har ätit min sista sötsak för tillfället. Jag har bestämt mig att ta tag i mina matvanor och börja träna. Majed spelade t.o.m. in det på sin mobil den här gången för att tracka mig med det sen om jag är påväg tillbaka till gamla vanor. Latvanor. Jag ska skriva för varje gång jag ätit något onyttigt under dagen och om jag har tränat. Får se hur jag kommer klara det här nu då. Önska mig lycka till!


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0