[a little edge]

Sitter hemma hos mig, i min soffa, i en varm morgonrock. Jag kollar på that's 70's show. Värdlens bästa program. Önska jag levde på den tiden!. Fan vad kul det skulle vara då! Jag tror jag skulle varit en hippie... Nej men seriöst. Musiken var bäst. Kläderna var skönast. Allt var lixom bäst!
       Mina fingrar luktar lök och mina fingertoppar är orangea. Jag har bara hackat grönsaker hela dagen. Tills jag vart helt yr i huvudet och var tvungen att gå till vårdcentralen. Där fick jag snacka med en läkare som skickade mig till en annan som skickade mig till labbet (somnade i väntrummet) som stack mig i armen och skickade mig tillbaka till läkaren som sa att jag har en infektion och dåliga blodvärden. Kändes lite onödigt sådär.
       Nu ska jag bara vila och läsa lite blogg sen ska jag kanske leka lite med Olget.

Små meddelanden
Skrivet av: darja

HAHA mina hippie kommentarer börjar smitta av sig på dig! JAG VILL OCKSÅ LEVA PÅ 70 TALET!! ÅHh hh h. Gliiter och gräs

2008-10-08 @ 19:54:25
Blogg: http://dashaa.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0