[shut up.shut up.shut up!]



Come on girls. Just one picture?

Godmorgon.
Jag har precis ätit fil med rågflingor, vetegroddar, banan, hallon och honung, Chai-te och finkrisp med ägg på. Min mage är full och jag är nöjd. Dessutom. På tvn just nu går det gamla avsnitt av the Simpsons. Kan det bli bättre? 
      Igår var jag och Darja hemma hos Ida-lii. Vi åt och kollade på Harry Potter film. Sen vaknade jag typ klockan 2 av att Ida skickade hem oss. Vi tog nattbussen hem men när jag var påväg upp för backen vart jag lite paranoid. Det har hänt så mycket här sista tiden så jag ringde mamma. haha. 
      Idag ska jag umgås med Majed. Vi har inte hunnit träffas så mycket.

Ha en trevlig söndag. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0