[let's celebrate]

Idag påvägen hem från skolan, på bussen, påväg till ida, läste jag en metro. Jag läste mitt horoskåp. Det stod att lyckan skulle vara med mig idag. In my ass, säger jag bara.
         Imorse tog jag sällskap med mamma. Vart stopp i trafiken. Hoppade av i spånga för att ta tåget en station. Tåget kom minst 30 minuter sent. Jag hoppade på. Kom fram till stationen så stannar tåget! Strömavbrott. Sitter fast i tåget i 15 minuter. Sen var alla tvugna att evakuera tåget. Men sen går allt bra. Tills jag står och finhackar gräslök till garnityr. Jättenogrann. Sen av en knäpp så kör jag på lite snabbare. Chop. Där rök halva min nagel. Det blödde lite och var allmänt obehagligt.
         Men lite lycka har jag haft. Men jag berättar de senare...

Well. Darja ska sova här idag också. Vi äter mina muffins och dricker te. Ska kolla tv nu.

Ciao ;D


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0