[the drogstore]

Tjenare. Idag kom jag till skolan. Wohoo! Jag hade kök och hamnade i kallkök idag. Fick göra lite meze, vit-choklad-mousse och annat skojigt. Laga mat är jäkligt kul. Speciellt när 2 av veckans 5 skoldagar bara innehåller just matlagning och servering.

Vi slutade tidigt idag för att gå på en föreläsning. Om droger. Den var hur bra som helst. Jag tänker inte förklara för jag vet att ni ändå inte kommer fatta men, det var kul, intressant och lärorikt. Det är väl så bra det kan bli. Eller hur?

Efter skolan tog jag tunnelbanan in till stan för att shoppa lite. Mest till Majed men jag kunde inte låta bli att köpa till mig själv. Det vart en grå virkad lång kofta från MQ. Perfect for my shiny leggings!

Well. Nu ska jag spendera min sista natt med Majed på 18 dagar. Ciao!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0