[sickos]

Jag har suttit och jobbat på ett arbete om Iran nu till näringsläran. Skitjobbigt. En massa komplicerade saker. Men men. Nu var det inte det jag skulle skriva om. Nej. Det jag tänkte berätta om var att jag kollade på Boston Tea Party genom ögonvrån och det handlade om religioner och sekter. Ni vet sånna där extremister som hittar på egna "typer" av religioner.
Ja, som ni kanske vet så är det väldigt många sånna där extremister som har börjat hata/ogilla Sverige. För att: Vi tillåter homoäktenskap, vi har pridefestivalen och leder dessutom den europeiska pridefestivalen och nu senast vart en svensk präst dömd för hets mot folkgrupp efter att han hade uttalat sig om bögar. Han sa väldigt elaka saker om dem. Jag tänkte bara visa er en sida som får mig att skratta. Den är så sjuk så det inte är sant.

www.godhatessweden.com

Jag kan ge er ett tips. På sidan står det om guds straff mot Sverige. Det är olika typer av naturkatastrofer som hänt i Sverige. Om det nu är guds vrede... Undra då hur hatat USA är jämfört med Sverige? Kolla in sidan och chockas.

Nu ska jag sussa. Ciao!


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0