[shake it]



Idag har jag varit riktigt duktig! Jag kom i tid till skolan. Jag jobbade bra på lektionerna sen har jag gymmat sönder. Jag körde riktigt hårt. Så jäkla skönt! Efter den hårda gymningen la jag mig i bastun och slocknade för en stund. Sen gick jag och duscha. Och tror ni inte att det kommer in någon när jag står och duschar. Jo självklart. Städaren kom in och tänkte torka golven. En utländsk gubbe. Han såg mig med endast en handduk. Vände om och gick ut.

Seriöst. Jag fattar inte varför sånt där alltid händer mig. Det är värst hos Majed där låset till duschrummet har gått sönder... Usch jag saknar honom. Och det har bara gått en dag. Men det känns skumt att sova hemma på vardagar. Det känns skumt att sitta här hemma och inte göra nåt istället för att ligga och mysa med Majed eller kolla på film...

Skit.

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

you will make it om några dgaar kommer du inte ätnka på det då har du vant dig :) puss sötis!

2008-12-12 @ 14:58:20
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0