[in my ass]




Jag vene varför men de sista dagarna har jag bara varit sur på allmänheten. Jag irriterar mig på allt och sen garvar jag åt alla andra.
Senast idag så irriterade jag mig på att sl jäklarna har ändrat tidtabbellen mellan västerhaninge och bro. Vad fan är det för mening med det? Dessutom fick jag vänta 3 minuter extra i stan för tåget går 3 minuter senare där. 3 minuter in my ass. Den kom tidigare än vad den ska. Vad är ert problem sl? Kan ni inte hålla tiden för en gångs skull.

Det ironiska är att varje år blir det problem med sls trafik men inte fan gör dem något åt det för att undvika problemen som kommer på vintern. Vet ni vad det värsta är? Det är att jag sitter här. Tjurig. Och ödslar tid på att skriva ett sånt här "meningsfullt" inlägg.

Jag tror det är dags för mig att sova. Ciao!


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0