[reason to love]

Shaises vilken bakisdag. Dunkande huvudvärk när jag vaknade imorse. Kl 9. Jag tror det är första gången jag fått ont i huvudet när jag är bakis. I vanliga fall får jag bara läppar som Angelina och ilningar i smalbenen. Jag, Darja och Ida-lii hade en riktig sån där tjejkväll igår. Vi satt på min baksida och hällde i oss lådvin och smaskade på frysta jordgubbar. Öppnade upp oss för varann och hade sjukt tevligt helt enkelt. Nu ska jag slå in en present till Pernillas pojkvän och Majeds kompis som fyller 18. Sen ska jag trippa över till dem. B.t.w. har min kamera hittat hem igen. Men jag orkar inte lägga upp nåt nu. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0